سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عـطر ظهــور

آنکه تو را ندارد چه دارد و آنکه تو دارد چه ندارد؟

برای سومین بار!

باید تو هر شرایطی قوی و خوشحال باشی

باید انقدر شاد و باحال باشی که خودت از وجود خودت لذت ببری

خوشحال نه به معنای اینکه گناهات رو فراموش کنی که اینجوری شادیت باعث ناراحتیت میشه

و نه به معنای اینکه کلا گذشته و آینده رو بیخیال بشی و فقط خوش باشی

تو خوش باش ولی فقط با خدا،

اون مالکته، نگران هیچی نباش،فقط ازش خیر رو بخواه

امشب برای بار سومین بار رفتم سینما برای دیدن فیلم به وقت شام

یک بار با خانواده، یبار با دوستان و هیأت و یک بار هم با پدر بزرگ

چون قرار بود با موتور بریم و هوا ابری بود و مسیر دور بود خیلی خیلی خوشحال بودم

خیلی اصرار کردن با ماشین برین ولی خب من نذاشتم مثل همیشه

توی مسیر وقتی باد به چادرم میخورد و من بصورت خود به خود نیشم باز شد و...

برای بار اول که با خانواده دیدم خیلی هیجانی بود و ..

دفعه بعد با بچه ها و سردار کلا دوساعت رو به تحلیل فیلم پرداختیم

چون هر سه تامون بار دوم بود که میدیمش

سردار جان به شوهرش قبل از ورود زنگ زد و قول داد که سطحی ببینه تا اون از قم بیاد و باهم بیان ببینن

آنقدر عمیق تحلیل کردیم که بصورت صد در صد زد زیر قولش

قرار شد ما از حاج آقا عذرخواهی کنیم

با اینکه سه بار دیدمش ولی با هر صحنه ایش یا خیلی خندیدم یا خیلی به فکر فرو رفتم و یا خیلی ناراحت شدم و اشک...

تقریبا دیالوگ هاشم حفظم

به اون لحظه ای که اون سرباز با بلال لحظه آخری می‌ره و قطعا می‌دونه انتحار میشه و می‌رهو اون لحظه که کمک خلبان خودش رو خلبان جا می‌زنه و درجا تیر میخوره

به خودم میگم یعنی منم انقدر جرعت دارم که جونمو اینجوری برای امام زمانم به دست بگیرم؟

یعنی میتونم اینجوری جونمو فدا کنم توی اون موقعیت

ولی بعدش به این میرسم که من حتی برای اومدنش یه دعای عهد و یه ترک کردن گناه برام سخته

چه برسه بخوام براش جون بدم

به قول حاج حسین یکتا از ما جون دادن نخواستن ، به هرحال برای جون دادن دلت و میزنی به دریا و میری

ولی از ما کاری خواستن خیلی سخت تراز جون دادن

در واقع هر روز شهید شدن

از ما یبار نخواستن شهید بشیم از ما جهاد با نفس خواستن

به قول حاج حسین که توی شهر نمیذارم نگام به نگاه نامحرم بخوره و حال شیطون رو کوفت میکنم ، ولی در عوض یه حالی میدم به خدا

کاش با هر دم و باز دم فدات میشدم، فدای اون صورت ماهت

خودت میدونی چی ازت میخوام و دقیقا الان دارم چیکار میکنم و هدف نهایی چیه

هرچند فقط اگه خیره دوست دارم انجام بشه

کمک کن

ان شاءالله فردا برای بار اول توی زندگیم باید مصاحبه بدم

دعا کنید قبول بشم

 

این شبا آقا برا من خیلی دعا کن

بوقت شهادت امام کاظم علیه السلام

شروع درس شیرین ریاضی :)

عشق بورزید به درسی که ازش متنفرید که اونم بهتون عشق بورزه

ولی بعداز امتحان دوستیتون رو بهم بزنید و برید دنبال علاقتون

طبیعیه دیگه

ما انسانا تا وقتی که چیزی به سودمونه ازش استفاده میکنیم

وقتی بدرد نخورد و یه چیز بهتر اومد جا میزنیم

دنیا همینه....

 

 

 

نزدیک ساعت1

23/1/97

عاشقتم مولا

 

 

 

 

 

 

 



[ پنج شنبه 97/1/23 ] [ 12:52 صبح ] [ شهیده ] نظر