سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عـطر ظهــور

آنکه تو را ندارد چه دارد و آنکه تو دارد چه ندارد؟

بیا آرامش دل بی قرارم

..


سلام مولای مهربانم

من هروقت با دل مهربانتان نا مهربانی کردم...

شما با مهربانی پاسخ دادید!

آمده ام بگویم :

ممنون از لطفتان!

از دعاهایتان...

تاثیر دعاها و کمک هایتان را تک به تک در زندگی ام احساس میکنم!

زندگی را برایم روشن میکنی چراغ قلبم...

از زندگی و مرگ خود خبر ندارم...


زیرا ما نه به دنیا آمدنمان نه رفتنمان دست خودمان است!

ولی دست خودمان است عشق کی در دلمان قرار میگیرد

عشق های زمینی دل آدم را حقیر میکند..

بال پرواز را از آن میگیرد..

و ارزش دل را پایین می آورد...

ولی عشق شما دل را رشد میدهد!

 با صفا میکند!

بال پرواز میدهد...

.

.

.

.

<** ادامه مطلب... **>

و به راستی چه دنیا را جدی گرفته ایم

ما مسافرانی که...

رفتنمان هم دست خودمان نیست!

ببخش مرا که این روز ها بیشتر شرمنده مهربانیتان میشوم!

آقا در زندگی ام در میان جنگ با هوای نفسم!

دستم را بگیر...

کاش دلم ، کاش دلم فقط جای تو باشد....

از این ناخالصیش خسته ام..

که به این نتیجه رسیده ام آقا

که تنها عشقی که ارزش دارد در دلم که مالکش تو هستی باشد

عشق شماست!.

.

.

خوش به حال اونایی که جونشونو فدات کردن...

اگه میشه یکاری برام کن...

ببٌرم از همه و همه چی و لبریز از تو باشم!

به خدا ارزش نداره یه نفس کشیدن بدون شما!

آقا برایم دعا کن تا ماه مبارک زنده باشم!

دلم هوایش را کرده!

کاش تا آن روز زنده باشم...


لیاقت چشیدن عشقت 

و

فدا کردن جان و زندگی و خواسته هایم برای تو را...

نصیبم کن


دارم می اندیشم و تصمیم های بزرگی میگیرم!

که تا ابد پایدارشان باشم!

امشب برای #دلم خیلی دعا کن..

از بی تو بودن و جدا بودن ازت خسته ست...


ای سید ما دعا کن برای ما...

خدایا شکرت بابت

هرچی #دادی

هرچی #گرفتی


#تمنای دعا


 



[ سه شنبه 95/10/21 ] [ 9:22 عصر ] [ شهیده ] نظر