سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عـطر ظهــور

آنکه تو را ندارد چه دارد و آنکه تو دارد چه ندارد؟

یه دلنوشته...مخصوص همه خانوما

.

 

گل تقدیم شمابسم رب حضرت مادر ....


اسلام به شما #دخترخانم هایی که به اصطلاح بهتون میگن بی حجاب

شمایی که دوست دارید طبق سلیقه ی خودتون #لباس بپوشید و..

من از جانب تمام کسانی که شعار دادند "مرگ بر بدحجاب"از تو معذرت می خواهم

اسلام را با آن چیزی که من و امثال من می گوییم و عمل می کنیم،نشناس!

حساب اسلام را از جامعه ی مسلمین جدا کن!

که اگر ما به اسلام درست عمل کرده بودیم،پاکی همه جا را فرا می گرفت.

نمیخوام از #بهشت و #جهنم،ثواب و گناه باهاتون حرف بزنم..

شما دختری،جوونی و قطعا احساسات #پاک دخترانه داری و

عواطف و احساساتتون خیلی قوی هستش.

یه سوال؟!

اگه کسی که برات خیلی عزیزه و دوسش داری بهت بگه که

اگه فلان کارو بکنی#ناراحت میشم و دلم میگیره،خدایی اون کارو انجام میدید؟


حتی اون طرف بهت نگه که با این کارت ناراحت میشه و

شما فکر کنی که با اون کارت ناراحت بشه،تو بازم انجامش نمیدی.

چون دلت پاکه و پر از صفاست و #وجدان داره.

#یه_نفر هستش تو این #دنیا که فقط همون یه نفره که روزی صدبار برای ما #دعا میکنه،

نیمه شب ها برای من و تو #استغفار هم میکنه.

گناهش رو ما میکنیم،استغفارش رو اون میکنه.

میدونی دیگه اون فرد چه کسی هستش؟

حتماً اسمش رو شنیدی؟ اسمش #مهدی هست،#امام_زمان(عج)

امام زمان(عج) به خدا می فرمایندکه :شیعیان ما دلشون پر از #محبت ماست.

درسته که شما #دختر خانم اونجوری که دوست داری لباس میپوشی،

موهاتو میذاری بیرون و ..

اما مطمئن هستم که دلت پر از محبت امام زمان و

امام #حسین هستش،شکی تو این موضوع نیستش.

امام زمان میگه که ای #خدا،شیعیان من اگه #گناهی میکنن بخاطر من ببخش.

امام زمان همیشه مارو دعا میکنن.

به خدا اینا شوخی نیست،خودت هم میدونی.

یه #سوال؟

وقتی شما با نظر و سلیقه ی خودت میایی بیرون،

آیا امام زمان(عج) از این وضع راضی هستن یا نه؟

با وجدان خودت جواب بده!

مطمئنم که خودت هم میگی نه!..

حالا که دوسش داریم بیایید هم من هم شما،

یه کاری بکنیم که #آقا ناراحت نشه!

بیا و فقط و فقط #چهل روز آقا رو خوشحال کن

نه بخاطر حرف مردم

نه بخاطر بهشت و جهنم

فقط چهل روز آزمایش کن،و حجاب خودت رو بهتر کن، نمیگم فقط #چادر باشه

از همین #الان شروع کن نذار برای فردا.

شما اگه یه شیشه #عطر بخری10تومن زیاد نگرانش نیستی

که درش باز باشه و تموم بشه اما اگه یه شیشه عطر بگیری

مثلا یک #میلیون هیچ موقع درش رو باز نمیذارید تا تموم نشه و

همیشه حواستون بهش هست.

#دختر عزیز #ارزش وجودی تو قیمتش چقدره؟



[ شنبه 95/3/8 ] [ 1:48 عصر ] [ شهیده ] نظر