سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عـطر ظهــور

آنکه تو را ندارد چه دارد و آنکه تو دارد چه ندارد؟

چند بیت برای برادرم



مخاطب(برادرِ شهیدم)

تنها دل خوشیِ من شده یه سنگ مزار...

چجوری دل بکنم؟

مگه دوری آسونه؟

دل من تنگِ برات،میگیره باز بهونه...


خوش بحالت که شدی،آخر عاقبت بخیر

دعا کن منم بشم یه کسی مثل زهیر


تو بودی تنها درمونم،نگاهم کنی ممنونم...



داداش گلم وقت داری یکم برات حرف بزنم؟

داداش وقت داری یکم به چشمات زل بزنم؟

وقت داری به حرفام گوش بدی؟

وقت داری ازت گله کنم؟

وقت داری بگم چند وقتیه هوامو نداری؟

وقت داری بگم دیروقته و خوابم نمیبره؟

وقت داری بگم شکر خدا کلا دیدم نسبت به آینده تغییر کرده و تصمیماتی گرفتم براش؟

وقت داری بگم میترسم مثل قبلا دوباره تو گناه غرق بشم؟

وقت داری بگم:

حالِ خوبی ست،گرچه غم دارم

من تو را دارم و چه کم دارم

وقت داری بگم مریض شدم؟

وقت داری بگم الان از ... برگشتم

وقت داری بگم حالم با اینکه بده،ولی حسِ خوبی دارم؟

وقت داری بگم الان دارم روضه حاج میثم گوش میدم؟

وقت داری بگم که دلم برات خیلی تنگ شده...

وقت داری بگم دلم خیلی گرفته؟

وقت داری بگم امشب چه صحنه ای رو دیدم و به چه حالی افتادم؟

وقت داری بگم هرچی اشک میریزم ولی سبک نمیشم؟

وقت داری بگم برام دعا کن؟

دادش خییییییییییلی محتاجم به دعات

هم برای سلامتی روحم دعا کن هم جسمم


 



[ پنج شنبه 95/1/26 ] [ 12:10 صبح ] [ شهیده ] نظر