سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عـطر ظهــور

آنکه تو را ندارد چه دارد و آنکه تو دارد چه ندارد؟

این پست برای دغدغه داران فرهنگی


..


بسم الله الرحمن الرحیم

ان شاءالله یه صحبتایی باهاتون دارم درمورد کارفرهنگی

راستش من هرکی رو میبینم که در هرسنی هست

و شرایط و ایده های خودشو داره فقط به فکر اصلاح دیگرانه!

خیلی وقته به این فکر میکنم مگه میشه ما حزب اللهی ها خوب نباشیم و بخوایم بقیه رو اصلاح کنیم؟

راهیان نور که رفته بودم به یکی از دوستان میگفتم بیان استاد پناهیان رو

تا خوبا خوب تر نشن،بدا خوب نمیشن

این حرف خیلی عمیق هست

برایِ منِ بچه حزب اللهی یا بسیجی چه دختر و چه پسر باید باعث خجالت باشه

که خودم هنوز نمیتونم نگاهمو کنترل کنم ولی به فکر اصلاح اعمال دیگران باشم

هنوز نمیتونم با مامان بابام درست حرف بزنم

ولی نگرانم که دوستم چجوری با مامان باباش صحبت میکنه!

خودم در روز نیم ساعتم کتاب نمیخونم به حرف نائب امام زمانم احترام نمیذارم که میفرماین

امروزه کتابخوانی واجب دینی هست

این ربطی به مشغله ات و وقت نداشتنت و .... نداره

چون حضرت آقا با اینکه  رهبرن ولی کتاب خوندنشون ترک نمیشه

و یه جمله ای هست که خیلی برام جالب و عمیقه

استاد پورازغدی توی یکی از سخنرانیاشون به ما بچه حزب اللهی ها فرمودن

بچه ها اگه شما نتونید توی یه هفته یه کتاب تموم کنید  هیچ غلطی نمیتونید بکنید

این حرف و ساده وبدون مقدمه گفتن!

یعنی چی؟

یعنی اینکه برو کتاب خون

برو بصیرتت رو بالا ببر

برو تحلیل سیاسی کن

برو روی خودت کار کن!

به خدا نزدیک شو!


اول باید خودت درست بشی بعد بخوای بقیه رو درست کنی!

یا کارفرهنگی توی فضایِ مجازی

میخوام بگم اگه بجای اینهمه وقت که توی فضای مجازی

به قول خودت برای کارفرهنگی میکنی میذاری برای کتاب خوندن میذاشتی

الان برای خودت یه عالم بودی!

 این حرف استاد پناهیان توی گوشمه که میفرماین

اگه تلاش نکنی برای خوب شدن و بگی دیگه بستمه،

الانم خیلی خوبم، نه تنها موفق نمیشی بلکه بدتر هم میشی

یعنی تو مدام باید توی تلاش باشی!

باید مدام یه هدفی رو مد نظرت بگیری و با توکل به خدا و توسل به ائمه بهش برسی

(البته بیشتر هدف های معنوی)

خلاصه کل حرفام اینه تا شما خوب نشید و تلاش نکنید برای خوب شدن بدا خوب نمیشن

تا شما خودتونو درست نکنید تا شمانتونید نفستون رو کنترل کنید به جایی نمیرسید

کل حرفم:

برید خودتونو درست کنید):  

،(مخاطب اصلی:خودم و بچه انقلابیا)

موفق باشین

راستی ان شاءالله من منتظر نظرهاتون هستم 

حتماااااااااا بفرستید تا ماهم فیض ببریمتبسمگل تقدیم شما

 



[ سه شنبه 95/1/24 ] [ 3:12 عصر ] [ شهیده ] نظر