سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عـطر ظهــور

آنکه تو را ندارد چه دارد و آنکه تو دارد چه ندارد؟

هدیه برای خودم از طرف خودم.هههه

گل تقدیم شمابسم رب شهدا و الصدیقینگل تقدیم شما


سلامی دوباره!

بعد از چند روز حسرت بالاخره تونستم برای خودم گل بخرم!

اونم چه گلی..

خییییییلی بوی این گل رو یعنی گل مریم رو دوست دارم

ولی چه کنیم کسی که برامون گل نمیخره!

خودمون باید بخریم دیگه

دل کسی هم که به حالمون نمیسوزه!

اینم شد ولنتاین ما

برای خودمون گل خریدیم

حالا بازارم میخوام برم ان شاءالله،برای خودم هدیه هم بخرم

دل همه بسوزه

ازش عکس هم گرفتم



.



فکر کنم تا دیدینش یاد مٌرده ها و شهیدا افتادید

چون این گل معمولا اونجاها استفاده میشه!

ما اینو برای دلمون خریدیم،چون شهید شده

دیشب که خریدم یاد مرده ها افتادم

ولی وقتی یاد دلم افتادم خریدم

الحمدلله بالاخره یه هدیه ای از طرف خودمون نصیبمون شد


خدارو شاکریم دیگه

از این بهتر نمیشه!

کسی یاد ما نیست



[ یکشنبه 94/11/25 ] [ 2:40 عصر ] [ شهیده ] نظر