سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عـطر ظهــور

آنکه تو را ندارد چه دارد و آنکه تو دارد چه ندارد؟

ترجیحا خصوصی

ترجیحا خصوصیه

توصیه نمیشه بخونیدتبسم

 

 

سلام خدای مهربونم

به قول استاد ازت ممنونم روح بزرگی بهم دادی که بتونم همه رو ببخشم...

خدای گلم الان که اومدم پیشت و دارم برات درد دل میکنم به یجایی رسیدم که...

اومدم یکم سبک  بشم چون بغیر از تو کسی رو ندارم

من لی غیرک

خدای یکتا

نمیدونم چرا بنده هات با من اینکارهارو میکنن..

نمیدونم چه بدی در حقشون کردم...

نمیدونم چیکار کردم که حالم اینهمه خرابه..

باور کن از بس ریختم توی خودم و متوجهشون نکردم که دیگه دارم میترکم

امتحان دارم ولی نمیتونم از شدت اشک ریختن بخونم

نیومدم بگم درستش کن

ولی خدا  اونقدر بخاطر حرفاشون گریه کردم که خودشون نمیدونن

خدا من همه رو حلال میکنم مثل آفریدگارم که همه رو میبخشه

چند لحظه پیش قسمت دادم به مادرم زهرا که روز قیامت در مورد اینکه منو اذیت کردن ویا بخاطر اونا خیلی مشکلات برام بوجود اومده سوالی نپرسی

قسمت دادم اونارو ببخشی

من همه رو دوست دارم ولی همیشه دوست داشتن رو تویِ یه کلمه میبینم

درک کردن

کسی که آدم رو درک نکنه و حتی بیشتر اذیتش کنه نمیتونه بگه که دوستش داره

بلکه همش تظاهره..

من زمانی دوست داشتن رو باور میکنم

که واقعا درک وجود داشته باشه

وقتی که توی شرایط سخت باشی بجای اینکه بیشتر حالت رو بردتر کنه

درکت کنه

میبخشم چون تو میبخشی...

خودت شاهدی که بخاطر اینهمه ناراحتی و... اصلا میل به غذا ندارم

شاهدی که یک کلمه درس رو با ده قطره اشک میخونم

خودت شاهدی که بخاطر این موضوع تب کردم..

شاهدی که هیچ کاری نمیتونم بکنم جز صبر...

میدونی که اونقدر بهم فشار اومده که دیگه توان شکایت رو هم ندارم نه پیش درگاه تو به خودم ...

میدونم ممکنه همه ی اینا زیر سر خودم باشه،خودم باعثش شده باشم..

 

ولی تو کمک کن

روحم خیلی خسته ست.. خیلی..

خدا از این به بعد هم هیچ شکایتی پیشت ندارم

و تحمل و صبر میکنم بطوری که هیچکس نفهمه چی دارم میکشم جز خودت

فقط ازت کمک صبر و تحمل رو میخوام

فقط همین

کمکم کن که هیچکس رو بغیر از تو ندارم..

خدا مطمئنم تنهام نمیذاری،فقط امیدم به خودته

خدااااااااا........



[ جمعه 94/10/18 ] [ 7:28 عصر ] [ شهیده ] نظر