سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عـطر ظهــور

آنکه تو را ندارد چه دارد و آنکه تو دارد چه ندارد؟

سلامی دوباره..

عکس:گل های نرگس با ساحل

 

سلام علیکم خدمت تمام بزرگواران مطیع امرِ رهبریگل تقدیم شما

فکر کنم دیگه استراحت و تنبلی در عرصه جنگ نرم کافی باشه...

خب هرچند هنوز هم به شدت حالم بده،ولی خب ترجیح میدم انکار کنم و 

بقیه راه رو ادامه بدم

در این مدت خیلی ممنونم ، دعای خیرتون پشت سرمون بود

و شرمندم که خیلی هارو نگران کردم،

ولی خب ممکنه بازم این نگرانی ها در آینده بیشتر باشه

چون ممکنه دیگه هرگز نتونم تایپ کنم و فرصت زندگی گرفته بشه از این حقیر

اینو گفتم که فکر نکنید تموم شده نگرانی ها،چه بسا شروع شده

چند روز دیگه هم باید سیستم رو باز کنم برای جابجا شدن منزل،

که اونم ممکنه چند روزی تاخیر در گذاشتن مطلب داشته باشه

خیلی مطالب رو دستم تلنبار شده،به حدی که به این فکر میکنم که چیکارشون کنم؟

بگذریم،به اندازه کافی زحمت دادیم،

به امید خدا از امروز بصورت جدی شروع بکار میکنم،

البته بازم با دعای خیرشما

در پناه حق باشید،یافاطمه ی زهرا(سلام الله علیها)



[ شنبه 94/4/20 ] [ 12:55 صبح ] [ شهیده ] نظر