سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عـطر ظهــور

آنکه تو را ندارد چه دارد و آنکه تو دارد چه ندارد؟

من چرا خجالت بکشم؟

..

 

 

1- وقتی مردم ازگوش دادن موسیقی باصدای بلند دراتومبیلشان خجالت نمیکشند .

 چرا من ازگوش دادن قرآن دراتومبیلم خجالت بکشم؟ ....!

 

2- وقتی پسران از برداشتن ابروی خود و بند انداختن بصورتشان خجالت نمیکشند .

 چرا من از گذاشتن محاسن و ریش خجالت بکشم؟ ...!

 

3 - وقتی دختران از نشان دادن زینت واندامشان به مردم خجالت نمیکشند .

 چرا من از پوشاندن بدنم و رعایت حجاب خجالت بکشم؟ ...!

 

4 - وقتی پسران و دختران از تقلید از هنرپیشگان فاسد غربی خجالت نمیکشند .

 چرا من از پیروى از سنت پیامبرم و اصحاب و همسرانش خجالت بکشم؟ ...!

 

5 - وقتی مردم ازگفتن هر خز عبیتی در جمع خجالت نمیکشند .

 چرا من از یاد کردن الله و رسول درجمع خجالت بکشم؟ ...!

 

6- وقتی جاهلان از آیین های خرافی و پوسیده ای مانند مجوسیت و زرتشتیت خجالت نمیکشند .

چرا من ازدفاع ازاسلام پاک خجالت بکشم؟ ...!


7 - وقتی پسران و دختران از نگاه کردن به نامحرمان درخیابان خجالت نمیکشند .

? چرا من از نگاه نکردن به نامحرم و پایین انداختن سرخویش جلوی نامحرم خجالت بکشم؟ ...!

 

8 - وقتی جوانان فاسد از تبلیغ فساد و هرزگی خجالت نمیکشند .

چرا من از تبلیغ دین پاکم خجالت بکشم؟ ...!


به امید یک شیعه واقعی شدن....

التماس دعا...


[ سه شنبه 94/4/2 ] [ 2:38 عصر ] [ شهیده ] نظر