سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عـطر ظهــور

آنکه تو را ندارد چه دارد و آنکه تو دارد چه ندارد؟

عمارنامه .شهید چمران

 

سردار شهید ولی الله چراغچی می گفت""

 

 

ماه رمضان کلاس پیکار است

، اگر کلاس رمضان را دیدی و از این کلاس سزاوار بیرون آمدی محرم باحسین خواهی بود.


 

هرگاه دلم رفت تا محبت کسی را به دل بگیرد، تو او را خراب کردی!

خدایا،

به هر که و به هرچه دل بستم، تو دلم را شکستی!

#عشق هر کسی را که به دل گرفتم، تو قرار از من گرفتی!

هر کجا خواستم دل مضطرب و دردمندم را آرامش دهم، 

در سایه امیدی، 

و به خاطر آرزویی، 

برای دلم امنیتی به وجود آورم،

تو یکباره همه را برهم زدی!

و در #طوفان های وحشتزای حوادث رهایم کردی، 

تا هیچ آرزویی در دل نپرورم،

و هیچ خیری نداشته باشم و هیچ وقت آرامش و امنیتی در دل خود احساس نکنم!

تو این چنین کردی تا به غیر از تو محبوبی نگیرم و به جز تو آرزویی نداشته باشم، 

و جز تو به چیزی یا به کسی امید نبندم، 

و جز در سایه توکل به تو، آرامش و امنیت احساس نکنم.

خدایا تو را بر همه این نعمتها شکر می کنم .

شهیددکترمصطفی_چمران 

سالروز شهادت عارف دلسوخته و دانشمند و مجاهد شهید،

دکتر مصطفی چمران گرامی باد.



[ دوشنبه 94/4/1 ] [ 2:20 عصر ] [ شهیده ] نظر