سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عـطر ظهــور

آنکه تو را ندارد چه دارد و آنکه تو دارد چه ندارد؟

حرف یه خانوم چادری...خیلی زیبا

..

حرف یه دختر‌چادری 
.
.
.
.
.
.
.
شما خانم خوش تیپی که تو خیابون منو چپ چپ نگاه میکنی!ببین عزیزم ...

فکر نکن من که چادر سرَمه عقلم نمیرسه که آدم با مانتو راحت تر و آزاد ترِ!

فکر نکن زیر چادرم کولر گازی روشن ِ...

خیلی هم گرمه! اصن داغه !

یک ِقرمز نمیبزنم فکر نکنی سر در نمیارم لاک چی چیه ها!

بیا خونمون ببین هر رنگی که بخوای دارم ! خوبم، بلدم بزنم

چادر سر کردن خیلی سخته، فکر نکنی چادر سر میکنم چون مانتویی که زیر چادر تَنَمه زشته،

نچ! کلی هم پول مانتومو دادم! اما تو نمیبینیش جای مانتو هیچی..

میدونی چادر مشکی چقدر گرون شده؟؟

بخوای حساب کتاب کنی سر نکردنش به صرفه تره

اگه شما شال میخری 5 تومنی

من باید شال بخرمn تومن که زیر چادر وحرارت تابستون چروک نشه!

که بافتش جوری باشه که لبه اش درست وایسه

ببین منم خیلی دوست دارم روسری و کیف و کفش قرمزمُ با مانتو وشلوار سفید ست کنم

و با غرورِ تمام تو خیابون قدم بردارمو ...

اما خیلی چیزا هست که باعث میشه من روی دلم پا بذارم و یه " خانم چادری" باشم ...

خیل? چیزا هست که باعث میشه عاشق چادرم باشم

چون بهم ثابت شده ک هرچی تنگتر بپوشم بالاتر نیستم...

بلکه کالاترم....چون یادگرفتم جنس ارزون مشتری زیادداره



[ پنج شنبه 94/2/31 ] [ 8:34 صبح ] [ شهیده ] نظر