سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عـطر ظهــور

آنکه تو را ندارد چه دارد و آنکه تو دارد چه ندارد؟

قصه بسیار زیبا از حجاب........هرکی نخونه ضرر کرده

در خصوص حجاب آقای کافی نقل میکردند:

داشتم میرفتم قم یه خانمی هم جلوی مت نشسته بود

اون موقع هم که رورس سرشون نمیکردن

هی دقیقه ای یک بار موهاشو تکون میدادو سرشو تکون میداد

و موهاش میخورد توصورت من

هی میخواست یه جوری جلب توجه عمومی کنه

برگشت یه مرتبه نگاه کرد به منو خانمم که کنار دست من نشسته خب چادر سرش بود

گفت:آقا اون بقچه چیه گذاشتی کنارت؟ بردار یکی بشینه

نگاه کردم دیدم به خانوم ما میگه بقچه

گفتم:این خانوم ماست

گفت:پس چرا اینطوری پیچیدیش؟

همه خندیدند

گفتم : خدایا نذار مضحکه اینا بشم

یهو چیزی به ذهنم رسید

بلند گفتم: آقای راننده....زد رو ترمز

گفتم:این چیه بغل ماشینت

گفت: آقاجون ماشینه

ماشینم ندیدی تو آخوند؟

گفتم:چرا دیدم ولی این چیه روش کشیدن؟

گفت:چادر روش کشیدن دیگه....

گفتم خوب چرا چادر روش کشیدن؟

گفت: چمیدونم چادر کشیدن کسی سیخونکش نکنه

خط نندازن.....

گفتم خب شما چرا نمیکشی رو ماشینت؟

گفت:حاجی جون بشین تورو قرآن این ماشین عمومیه

کسی چادر روش نمیکشه

اون خضوضیه روش چادر کشیدن

منم زدم رو شونه شوهر این خانومه و گفتم:

 

این خصوصیه.....روش چادر کشیدم



[ شنبه 93/10/27 ] [ 3:21 عصر ] [ شهیده ] نظر