سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عـطر ظهــور

آنکه تو را ندارد چه دارد و آنکه تو دارد چه ندارد؟

از بهشت به بهشت

 

 

 

 


تو بهشت تلفن میزارن : از بهشت

به تهران 20 تومان

از بهشت به شمال 30 تومان

از بهشت به بوشهر 50 تومان

از بهشت به مشهد 5 تومان؟

میگن  :   چرا (مشهد) اینقد قیمتش کمه؟

ما اعتراض داریم "

مسئول بهشت میگه: ساکت

از بهشت به بهشت :داخلی حساب میشه 


السلام علیک یا علی بن موسی الرضا  (علیه السلام)

 

بس که دلم گرفته بود

رفتم یه شب امام رضا 

رفتم به پشت پنجره

بلکه اقا بده شفا 

یکی یکی مریض هارو

اقا خودش میدداد شفا

نوبت به درد من رسید 

فرمود چته امام رضا

گفتم اقا نمیدونم پرمیزنه دلم چرا 

فرمود دوای درد تو اینه باید بری به کربلا

گفتم حالا که اینطوره اقا بیا با هم بریم 

فرمود مگه نمیبینی مریض دارم میدم شفا 

من خودم امضا میکنم خودت برو به کربلا

اما باید قولی بدی 

وقتی رسیدی کربلا 

شب های جمعه که میشه

برو توی حرم بمون 

مادر من وقتی اومد 

سلام من رو برسون 

گفتم اقا ترسم اینه 

جواب سلاممنو نده

فرمود به مادرم بگو 

من و رضا ع فرستاده 

صل الله علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

 

 

 

 

 

 

گل تقدیم شما

 

شهر قم یک گل به نام حضرت معصومه دارد 

این شرف را شهر قم با حضرت معصومه دارد

گل تقدیم شما

کشور ما گشته سر مست از شمیم عطر کویش

یک جهان عطر مصفا حضرت معصومه دارد 

گل تقدیم شما

هرکه شد مهمان به قم از فیض او لبریز گشته 

این کرامتها به دل حضرت معصومه دارد

گل تقدیم شما

من چه گویم از محبت "از وفا"از عشق بانو

یک بغل فیض معلا حضرت معصومه دارد

گل تقدیم شما

 

 

 

علی ابن موسی الرضا 

 

هوای وصل به سر دارم و رسیدن ها

 

هوای پلک به سنگ حرم کشیدن ها

 

هوای ماندن شب ها کنار شمس شموس

 

هوای تا به سحرها ستاره دیدن ها

 

نگاه کردن اوج کبوتران حرم

 

و دانه از دم باب باب الرضا خریدن ها

 

همیشه مایل پرواز میشوم من اگر

 

به اسمان خراسان بود پریدن ها 

 

و با گرفتن اذن و دخول و پیش ضریح 

 

صدای نوح و مسیح و------چنین شنیدن ها



[ پنج شنبه 93/5/23 ] [ 11:29 عصر ] [ شهیده ] نظر