سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عـطر ظهــور

آنکه تو را ندارد چه دارد و آنکه تو دارد چه ندارد؟

تفکر زیبا

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

زنی عادت داشت هر روز صبح بابت چیز هایی که خداوند به او داده است خدارا شکر کند یکی از روز ها نوست:


خدا را شکر که تمام شب صدای خرخر شوهرم را میشنوم این یعنی اینکه او زنده است...


خداراشکر که دختر  نوجوانم همیشه از شستن ظرفها شاکی ست این یعنی او در خانه است و در خیابانها پرسه نمیزند!


خداراشکر که مالیات میپردازم و این یعنی شغل ودر امدی دارم و بیکار نیستم


خداراشکر که لباسهایم کمی برایم تنگ شده اند واین یعنی غذای کافی برای خوردن دارم!


خداراشکر که  در پایان روز از خستگی پا می افتم این یعنی توان سخت کار کردن را دارم!


خداراشکر که باید زمین را بشویم و پنجره هارا تمیز کنم و این یعنی من خانه ای یدارم!


خداراشکر که در جایی دور جای پارک پیدا کرده ام این یعنی هم توان راه رفتن دارم و هم وسیله ای برای سوار شدن....


خداراشکر که سرو صدای همسایه ها را میشنوم و این یعنی من توانائی شنیدن دارم!


خداراشکر که این همه شستنی و اتو کردنی دارم این یعنی من لباسی برای پوشیدن دارم.


خداراشکرکه هر روز صبح باید با زنگ ساعت بیدار شوم و این یعنی من هوز زنده ام .....


خداراشکر که گاهیی اوقات بیمار میشوم این یعنی به یاد اورم که اکثر اوقات سالم هستم!


خداراشکر که خرید هدایای سال جیبم را خالی میکند و این یعنی عزیزانی دارم که میتوانم برایشان هدیه بخرم.....


بیاین ماهم قدر این نعمتهای خدارو بدونیم و خدارو شکر کنیم بابت این همه مهربونی.....


التماس دعا

 



[ جمعه 93/7/25 ] [ 7:38 عصر ] [ شهیده ] نظر