سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عـطر ظهــور

آنکه تو را ندارد چه دارد و آنکه تو دارد چه ندارد؟

مبارک ترین شب :)

وَ وَقَفْتُ بَیْنَ یَدَیْکَ مُسْتَکِیناً لَکَ مُتَضَرِّعاً إِلَیْکَ
و در حال درماندگى و زارىدر برابرت ایستادم...

 
- حال من است

حال بنده ای که

دگرتاب ایستادن هم ندارد ...


- ارحمنی برحمتک...


فَقَدْ هَرَبْتُ إِلَیْکَ ...

به سوی تو گریختم ...

به سوی تو...

به سوی تو...

به سوی تو...

گریختم ....

 

#مناجات_شعبانیه 
کجا را دارمجز درِ خانه ی تو؟!
- میشه نگام کنی؟!

 

 

پ ن:

همیشه مناجات شعبانیه دلمو بیشتر از هر دعای دیگه برده ، شده ساعت ها بشینم با کلمه کلمه اش لذت ببرم و اشک بریزم،...

همیشه تو ماه شعبان خودمو تو ماه مبارک تصور کردم...

و همیشه به این معتقد بودم کسی که بتونه توی ماه شعبان خودشو پاک کنه نفسش رو نگه داره مهمون خصوصی خدا میشه...

و مخصوصا مداومت توی غسل توبه کردن...

و چندین ساله با مسجد رفتن وجودمو آماده میکنم برای یه مهمونی خاص که عمیقاً ازش لذت ببرم...

 

رفقا ماه شعبان و دست کم نگیرید،

ماه رجب که گذشت و رفت، هنوز دیر نشده از امشب که شب خیلی مبارکیه با خودتون قرار بدارید تا قبل از ماه مبارک انجام بدید

مثلا هرشب مناجات شعبانیه خوندن و گوش کردن حتی به قدر 15 دقیقه قبل از خواب...

مثلاً خوندن نماز قضا، مثلا حضور قلب توی نماز...

مثلا هر روز قرآن خوندن برای جلا دادن دل که از سیاهی و آلودگی پاک بشه...

 

از ماه شعبانتون، از امشبتون خیلی استفاده کنید

 

جوان بود !پیش امام‌ جواد آمد !درد و دل کرد: حال دلم خوب نیست...از مردم خسته شده ام...از همه عاصی شده‌ام !بریده‌ام، به ته‌خط رسیده‌ام !امام فرمود: به سمت #حسین فرار کن !

 

امشب از گناهامون به سمت امام حسین فرار کنیم، ازشون عیدی کربلا بگیریم، 

لطفی که تو به من کردی پدر و مادرم نکرد

ای مهربان تر از پدر و مادرم حسین....

 

 

 

درد دل:

یادته اولین بار که وارد حرمت شدم با صدای بلند ازت چی خواستم؟

الان هم بلند دارم اینو بهت میگم

اگه به اونی که با صدای بلند ازت خواستم نرسیدم بازم تنبیهم کن...

 

 

 

تو بهترین اتفاق زندگیم بودی

هیچ اتفاقی اتفاقی نیست....

بوقت مبارک ترین شب 1:22 شب

20/1/98

 

 

#امشب شما برامون واسطه شو مهربونم...



[ سه شنبه 98/1/20 ] [ 12:24 صبح ] [ شهیده ] نظر