سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عـطر ظهــور

آنکه تو را ندارد چه دارد و آنکه تو دارد چه ندارد؟

عروسی یه فرشته

امشب از همون شبای پربرکت و رنگارنگه که

امروز بهترین و با ایمان ترین دوستم عروس میشه

سردار عزیزم، دلاورت خیلی خوشحاله از اینکه تو زندگیش یه دوست یکی یدونه ای مثل تو داشته و هنوزم داره

معصومه جان، فردا یا پس فردا از پیشم میری

میری اصفهان و یه زندگی جدیدی رو شروع می‌کنی ایشالا زیر سایه ی امام زمان

ولی دوستی ما تا همیشه ی خدا ادامه داره

وقتی تو دوستم شدی و خیلی وجه اشتراکاتی باهم داشتیم 

هردو درد و دلامون یکی بود، خوشحالیامون توی یه چیزایی خاصی خلاصه میشد، روزایی که با تو بودم برام بهترین روزا بود

با اینکه یه سال از من بزرگتری ولی خیلی چیزا ازت یاد گرفتم

و خیلی از من جلو زدی، ولی یادت نره دوستتم با خودت ببری

امشب از این حرفای باحال سر زبونم نمیاد تا بیام پیشت :)

یادم نره امشب بهت التماس دعا بگم، :))))

 

از هم فاصله گرفتیم منو فراموش نکنیاااا

منم همیشه بهترین دوستم ، دوستی که تو گوشیم دوست خدایی سیوش کردم و اونم شهیدة الزنده منو سیو کرده

دوست خوبم برات چیزای خوب خوب از خدا می‌خوام

می‌خوام همیشه ی خدا زیر سایه ی مولامون خوشبخت باشین، و همیشه به یاد داشته باشین که قراره باهم به خدا برسید ان شاء الله

الان من حاضر نشستم روی مبل و تو هم حتما خیلی خوشگل شدی و یا آتلیه ای یا آرایشگاه

منتظرم بیام قشنگمو ببینم 

و با دسته گلش یکم عکس هنری بگیرم مثلا:)

 

 

خیلییییی دوستت داره دلاورت

2/آذرماه/97

جمعه 

ساعت19:43

 

 

 

 

 

راستی حاج آقاااا روز بله برونتون ازت خواستم قدر این فرشته رو بدونی

ولی امشب ازت می‌خوام خیلییییی بیشتر قدرشو بدونی  

 

فعلا منو نشناسی بهتره:))))) 

 

 

 



[ جمعه 97/9/2 ] [ 7:48 عصر ] [ شهیده ] نظر