سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عـطر ظهــور

آنکه تو را ندارد چه دارد و آنکه تو دارد چه ندارد؟

الهی شکر!

من معتقدم آدم اگه بخواد خوابش پربرکت بشه باید با وضو بخوابه!

توی کتاب یادت باشد شهید سیاهکالی نه میذاشت خانومش بدون وضو بخوابه نه خودش اینجوری می خوابید!

معتقد بود هرکی بدون وضو بخوابه با یه مرده هیچ فرقی نداره و هرکی با وضو بخوابه تا وقتی که بیدار بشه فرشته ها بالاسرشن 

امروز که‌ رسیدم خونه باید بعد از ناهار حتما می خوابیدم و خیلی درس داشتم و دارم، پس گفتم از امروز با وضو میخوابم که وقم پر برکت بشه

و همینم شد!

ظهر سر نماز تو مدرسه خیلی چیزا ازت خواستم!

ازت خواستم پایان همه ی این دلشکستگی ها و حسرت ها

پایان این همه صبر و تحمل

پایان این همه سختی

به اون چیزی که می خوام برسم

همیشه که نباید بقیه مارو غافلگیر کنن، یدفعه دیدی یجوری سوپرایز میشی که...

بی خیال

بیدار که شدی باید برای خودت میوه پوست بکنی

باید بری روی میز غذاخوری وقتی هیچکی نیست درس بخوانی

و هدفت رو مرور کنی و اون پایان خوب و که از خدا خواستی

ولی یکی دوسال طول میکشه تا بخوام بهش برسم

به چیزی که بخوام میرسم به امید خدا فورا نه ولی حتما

 

+هیچوقت نباید به خاطر هیچ غم یا هیچ کسی خودت و خورد کنی!

به غم اجازه نده زندگیتو ازت بگیره!

دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور...

یادت نره یه عده منتظرن بی گدار به آب بزنی تا بهت بخندن و تحقیرت کنن

غم و هرچی که هست باشه برای خودت، بریز توی خودت، خدا خیلی بزرگه.....

 

سعی کن همیشه روحیه داشته باشی و همیشه انرژی مثبت باشی

 

 

خدا خیلی دوست دارم:)

من هیچوقت یادم نمیره که جز تو هیچکی رو ندارم

ولی توهم اینو بدون که مثل من زیاد داری اما بدان که گدایت فقط تو را دارد

 



[ شنبه 97/7/7 ] [ 5:10 عصر ] [ شهیده ] نظر